Politica de returnare

Produsele achizitionate la distanta:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.  Exclusives.ro va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare NU includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale/bon fiscal si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

O.G. 130/2000 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica care achizitioneaza, utilizeaza sau consuma produse ori beneficiaza de prestarea unor servicii, in afara activitatii sale profesionale, in baza unui contract incheiat cu un comerciant.
Produsele primite defecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs , cu conditia notificarii in scris la office@exclusives.ro  cu  in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Costul transportului produselor de la Exclusives.ro catre client si de la client catre Exclusives.ro revine in responsabilitatea clientului.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

In functie de comportamentul clientului ne rezervam dreptul de a selecta clientela.

NU SE SCHIMBA SI NU SE RETURNEAZA BANII  pentru produsele ce prezinta semne de utilizare (urme, miros, rupturi, talpa tocita, piele zgariata/uzata, etc).

*** ATENTIE PRODUSELE CARE SE FAC PE COMANDA NU SE RETURNEAZA!