+4 0736.842.917

Politica de returnare

Extras din Termeni si conditii:

 

I.        RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE

9.        

9.1.    Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze produsul/produsele, în termen de 14 zile calendaristice, fără să fie necesară invocarea unui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare, în ambalajul original, cu eticheta fiecărui produs astfel cum a fost comercializat de către Vânzător.

9.2.    Astfel, potrivit Ordonanţei de urgenţă nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile, termen care începe să curgă din momentul în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a produselor sau, după caz a  ultimului produs situație aplicabilă atunci când Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

9.3.    În cazul în care Clientul decide să se retragă din Contract, acesta va putea trimite un email de notificare la adresa de email: office@exclusives.ro sau prin intermediul formularului de retur implementat în Magazinul Online.

9.4.    În cazul în care Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării Vânzătorului de către Client asupra deciziei sale de retragere din Contract.

9.5.    Suma va fi returnată după cum urmează:

9.5.1. pentru Comenzile achitate online cu card - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

9.5.2. pentru Comenzile achitate ramburs - prin virament bancar.

9.6.    Condițiile necesar a fi îndeplinite, pentru a oferi posibilitatea clientului de a se retrage din contractul de vânzare, sunt următoarele:

9.6.1. Produsul/produsele să fie în aceeași stare ca produsele primite.

9.6.2. Produsul/produsele să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare, dacă este cazul, precum și certificatul de garanție.

9.6.3. Produsul/produsele să nu prezinte urme de uzură.

9.7.    Sunt exceptate de la dreptul de retragere următoarele categorii de bunuri:

9.7.1. produse confecţionate după specificaţiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar;

9.7.2. produse care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Client;

9.7.3. produse care prezintă semne de utilizare (urme, miros, rupturi, talpă tocită, piele zgâriată/uzată, cute de purtare, etc).

9.7.4 produsele care se mentioneaza in mod express in confirmarea telefonica si prin email, ca se realizeaza strict la comanda fara posibilitate de retur. Clientul va fii instiintat atat prin email cat si prin apel telefonic.

9.7.5. bocancii, ghetele, ciocatele comandate și/sau achiziționate în perioada: 01.03 – 01.09 a anului in curs

9.7.6. sandalele, sneakersii/tenișii, papucii/saboții comandate/ți și/sau achiziționate/ți în perioada: 01.09anul in curs -01.03 a anului urmator.

9.7.7. costumele de baie comandate și/sau achiziționate în perioada: 01.09 anul in curs – 01.05 anul urmator

9.8.    De asemenea, în cazul produselor achiziționate prin intermediul Voucherelor Benefit, nu este posibilă retragerea din contractele de vânzare. În cazul acestor produse nu poate exista o restituire a contravalorii produselor, astfel cum este detaliată în cuprinsul art. 9.5., Clientul având posibilitatea de a înlocui produsul sau produsele, suportând diferența de preț dacă este cazul. În situația în care produsul înlocuit are o valoare mai mică față de valoarea voucherului, diferența de preț nu este rambursată Clientului, acesta acceptând în mod expres drepturile și obligațiile care rezultă prin utilizarea acestei modalități de plată.

9.9.    Costurile aferente restituirii produselor sunt suportate de Client. De asemenea, prin uzitarea dreptului de retragere, Clientul își asumă faptul că va înapoia produsele în ambalajul Vânzătorului, în aceeași stare cum au fost livrate, iar în cazul în care se constată că ambalajul înapoiat a fost deteriorat de către Client(lovit, aplicat bandă adezivă, scrise mențiuni), Vânzătorul are dreptul de a reține din sumele rambursate, contravaloarea ambalajului în cuantum de 20RON, având în vedere că acest cost este inclus, astfel cum este menționat în cuprinsul art. 1.10., în prețul de vânzare al produselor.

9.10.  În situația în care bunul este înapoiat de Cumpărător deteriorat, cu excepția uzurii normale, Vânzătorul poate oferi dreptul Clientului de a se retrage din contract însă acesta își rezervă dreptul de a reține suma corespunzătoare reducerii valorii bunului ca urmare a deteriorării.

9.11.  La momentul recepționării bunurilor ce fac obiectul solicitării de retragere din contract, se va încheia un proces verbal în prezența a doi reprezentanți/angajați/colaboratori ai Vânzătorului care se ateste starea bunurilor primite.

 

II.     INSTRUCȚIUNI DE FOLOSIRE ȘI ÎNGRIJIRE A PRODUSELOR

10.    

10.1.  Compoziția și pictogramele cu instrucțiuni de curățare şi întreținere pentru produsul/produsele comandat/e se regăsește/regăsesc pe eticheta din interior. Acestea sunt instrucțiuni specifice, fiind obligatorie consultarea acestora.

10.2.  Pentru a mări durata de utilizare a produselor, se recomandă purtarea alternativă a 2-3 perechi de pantofi, fiecare tip de încălțăminte fiind aferent unei perioade din an/sezon.

10.3.  Produsele realizate din piele naturală trebuie curățate regulat de praf cu ajutorul unei cârpe sau unei perii moi. Lustruiţi pantofii regulat cu luciu de pantofi sau ceară şi o cârpă moale.

10.4.  Este interzisă, în cazul produselor comercializate de Magazinul Online, spălarea acestora în mașina de spălat. În cazul în care se constată că produsul/produsele au fost supuse unei proceduri de spălare și au fost supuse unui contact prelungit cu apa, clientul nu poate invoca aspecte ce țin de neconformitatea produsului/produselor.

10.5.  În cazul în care produsul/produsele s-a/s-au murdărit, recomandăm curățarea acestora cu o cârpă moale îmbibată în soluții speciale destinate îngrijirii și curățării produselor din piele. Încălţămintea va fi uscată încet, şi nu cu ajutorul surselor de căldură.

10.6.  Este interzisă folosirea detergenţilor, solvenţilor, înălbitori sau orice alte substanțe chimice. Aceste produse pot provoca daune ireversibile aspectului pielii şi o astfel de situaţie nu este acoperită de garanţie.

10.7.  Depozitarea produsului/produselor comercializate în Magazinul Online trebuie efectuată într-un mod diligent, în condiții optime de temperatură, umiditate, lumină. În cazul în care depozitarea este realizată în spații neconforme, produsul/produsele se poate/pot degrada și scurta perioada de folosință conform specificațiilor.

10.8.  Feriţi produsul/produsele din piele de obiecte care ar putea provoca zgârieturi, arsuri, perforații sau orice alte acțiuni fizice ce îi pot cauza daune.