Informatii livrare
I. PLATA PREȚULUI DE VÂNZARE
1.
1.1. Plata prețului
de vânzare se poate face astfel:
1.1.1. ramburs -
plata la curier, în momentul primirii coletului;
1.1.2. plata cu
carduri de plată prin intermediul serviciilor autorizate, implementate în
cadrul Magazinului Online.
II. TERMENUL DE
REALIZARE A PRODUSELOR
2.
2.1. Produsele,
comercializate de către Magazinul Online, sunt manufacturate în România, sub
brand propriu, modele fiind create de către Vânzător, pentru a ținti spre un
public modern, deschis către neconvențional.
2.2. Fiecare produs
are menționat expres termenul de comandă. Prin exprimarea solicitării de
achiziție a unui produs, Clientul își asumă acest termen, neavând posibilitatea
de a anula comanda sau de a renunța la aceasta, în termenul de realizare a
comenzii, renunțarea la contractul de vânzare fiind posibil doar după livrarea
produsului/produselor.
2.3. Astfel cum
este menționat în cadrul capitolului definiții, în cazul situațiilor în care
există riscul ca termenul de realizare a produselor să fie depășit, Clientul va
fi înștiințat de îndată.
2.4. Produsele sunt
realizate raportându-se la dimensiunile standard ale pieței, Clientul putând
opta pentru realizarea unor detalii personalizate(de exemplu: lungime baretă,
dimensiune talpă, etc). În acest caz, Vânzătorul va comunica dacă raportat la
modificările solicitate, prețul produsului poate suferi modificări față de
prețul prezentat pe site.
III. LIVRAREA
PRODUSELOR
3.
3.1. Livrarea
produselor achiziționate se realizează pe teritoriul României, prin reprezentantul
companiei de curierat, în maxim 7 zile lucrătoare de la momentul ridicării
comenzii de la sediul/punctul de lucru al Vânzătorului, după expirarea
termenului de realizare a comenzii, sau de la momentul în care statusul
comenzii este schimbat.
3.2. Costurile de
livrare a produselor sunt orientative, acestea putând suferi modificări, în
funcție de furnizorul de servicii, Vânzătorul neputând fi tras la răspundere
sau neputând fi obligat să suporte diferențele de valori, față de cele
comunicate prin prezenta politică. La momentul implementării prezentei
politici, costurile de livrare sunt următoarele:
3.2.1. Livrarea
pentru București: 21RON,
3.2.2. 2.Livrarea în
țara: 21 RON sau 85RON pentru localitate care au km exteriori,
3.2.3. 3. Pentru
comenzile internaționale: 189RON, iar firma de curierat doar în cazul acestor
comenzi este DHL Express.
În cazul
comenzilor livrate în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord,
există posibilitatea de a fi calculate taxe/costuri suplimentare, cheltuieli
care vor fi suportate de către Client.
3.3. Valoarea
prețului de vânzare se calculează în final în momentul completării formularului
de comandă. Costurile suplimentare - dacă este cazul - sunt calculate de
autoritățile locale după ce Produsele achiziționate în baza contractului de
vânzare ajung în țara de destinație.
3.4. Vânzătorul,
prin intermediul firmelor de curierat, va livra produsele achiziționate în baza
Contractului de vânzare la adresa de livrare menționată de Cumpărător. Împreună
cu produsele Vânzătorul va transmite acestuia toate documentele, inclusiv
factura fiscală, certificatul de garanție și manualul/instrucțiuni de utilizare
în limba română, dacă este cazul. În cazul în care Cumpărătorul constată la
recepția produselor deteriorarea acestora sau diferențe cantitative, acesta
este obligat să informeze Vânzătorul în termen de maxim 24 ore de la recepția
produselor. În cazul comenzilor care cuprind mai multe produse, Vânzătorul va
ambala inițial fiecare produs individual, urmând ca toate ambalajele să formeze
un tot unitar, fiind securizate cu bandă adezivă personalizată. Fiecare produs
va avea generat un număr de AWB.
3.5. La momentul
recepției coletului, Clientul va verifica integritatea produselor, iar orice
neregularitate sau neconformitate cu privire la integritatea ambalajului
trebuie semnalată firmei de curierat și ulterior Vânzătorului, având
posibilitatea de a refuza livrarea. De asemenea, Clientul trebuie să observe
dacă dimensiunile coletului livrat sunt în conformitate cu volumul comenzii
plasate, neexistând situații în care două produse să fie ambalate la un loc. În
cazul în care are dubii cu privire la numărul de produse, Clientul poartă
răspunderea pentru numărul produselor primite, în cazul în care acceptă
livrarea de la firma de curierat.
3.6. Livrările
produselor se fac numai în zilele lucrătoare între orele 8 -18.
3.7. În cazul în
care Clientul modifică, ulterior plasării comenzii, adresa de livrare, acesta
va suporta costurile suplimentare, precum și orice alte costuri imputate de
către firma de curierat, generate de imposibilitatea de a lua legătura cu destinatarul,
în vederea stabilirii livrării.