+4 0736.842.917

Informatii livrare

 I.        PLATA PREȚULUI DE VÂNZARE

1.        

1.1.    Plata prețului de vânzare se poate face astfel:

1.1.1. ramburs - plata la curier, în momentul primirii coletului;

1.1.2. plata cu carduri de plată prin intermediul serviciilor autorizate, implementate în cadrul Magazinului Online.

 

II.     TERMENUL DE REALIZARE A PRODUSELOR

2.       

2.1.    Produsele, comercializate de către Magazinul Online, sunt manufacturate în România, sub brand propriu, modele fiind create de către Vânzător, pentru a ținti spre un public modern, deschis către neconvențional.

2.2.    Fiecare produs are menționat expres termenul de comandă. Prin exprimarea solicitării de achiziție a unui produs, Clientul își asumă acest termen, neavând posibilitatea de a anula comanda sau de a renunța la aceasta, în termenul de realizare a comenzii, renunțarea la contractul de vânzare fiind posibil doar după livrarea produsului/produselor.

2.3.    Astfel cum este menționat în cadrul capitolului definiții, în cazul situațiilor în care există riscul ca termenul de realizare a produselor să fie depășit, Clientul va fi înștiințat de îndată.

2.4.    Produsele sunt realizate raportându-se la dimensiunile standard ale pieței, Clientul putând opta pentru realizarea unor detalii personalizate(de exemplu: lungime baretă, dimensiune talpă, etc). În acest caz, Vânzătorul va comunica dacă raportat la modificările solicitate, prețul produsului poate suferi modificări față de prețul prezentat pe site.

 

III.   LIVRAREA PRODUSELOR

3.        

3.1.    Livrarea produselor achiziționate se realizează pe teritoriul României, prin reprezentantul companiei de curierat, în maxim 7 zile lucrătoare de la momentul ridicării comenzii de la sediul/punctul de lucru al Vânzătorului, după expirarea termenului de realizare a comenzii, sau de la momentul în care statusul comenzii este schimbat.

3.2.    Costurile de livrare a produselor sunt orientative, acestea putând suferi modificări, în funcție de furnizorul de servicii, Vânzătorul neputând fi tras la răspundere sau neputând fi obligat să suporte diferențele de valori, față de cele comunicate prin prezenta politică. La momentul implementării prezentei politici, costurile de livrare sunt următoarele:

3.2.1. Livrarea pentru București: 21RON,

3.2.2. 2.Livrarea în țara: 21 RON sau 85RON pentru localitate care au km exteriori,

3.2.3. 3. Pentru comenzile internaționale: 189RON, iar firma de curierat doar în cazul acestor comenzi este DHL Express.

În cazul comenzilor livrate în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, există posibilitatea de a fi calculate taxe/costuri suplimentare, cheltuieli care vor fi suportate de către Client.

3.3.    Valoarea prețului de vânzare se calculează în final în momentul completării formularului de comandă. Costurile suplimentare - dacă este cazul - sunt calculate de autoritățile locale după ce Produsele achiziționate în baza contractului de vânzare ajung în țara de destinație.

3.4.    Vânzătorul, prin intermediul firmelor de curierat, va livra produsele achiziționate în baza Contractului de vânzare la adresa de livrare menționată de Cumpărător. Împreună cu produsele Vânzătorul va transmite acestuia toate documentele, inclusiv factura fiscală, certificatul de garanție și manualul/instrucțiuni de utilizare în limba română, dacă este cazul. În cazul în care Cumpărătorul constată la recepția produselor deteriorarea acestora sau diferențe cantitative, acesta este obligat să informeze Vânzătorul în termen de maxim 24 ore de la recepția produselor. În cazul comenzilor care cuprind mai multe produse, Vânzătorul va ambala inițial fiecare produs individual, urmând ca toate ambalajele să formeze un tot unitar, fiind securizate cu bandă adezivă personalizată. Fiecare produs va avea generat un număr de AWB.

3.5.    La momentul recepției coletului, Clientul va verifica integritatea produselor, iar orice neregularitate sau neconformitate cu privire la integritatea ambalajului trebuie semnalată firmei de curierat și ulterior Vânzătorului, având posibilitatea de a refuza livrarea. De asemenea, Clientul trebuie să observe dacă dimensiunile coletului livrat sunt în conformitate cu volumul comenzii plasate, neexistând situații în care două produse să fie ambalate la un loc. În cazul în care are dubii cu privire la numărul de produse, Clientul poartă răspunderea pentru numărul produselor primite, în cazul în care acceptă livrarea de la firma de curierat.

3.6.    Livrările produselor se fac numai în zilele lucrătoare între orele 8 -18.

3.7.    În cazul în care Clientul modifică, ulterior plasării comenzii, adresa de livrare, acesta va suporta costurile suplimentare, precum și orice alte costuri imputate de către firma de curierat, generate de imposibilitatea de a lua legătura cu destinatarul, în vederea stabilirii livrării.