Politica de returnare
Extras din Termeni si conditii:
I.
RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE
9.
9.1. Clientul are
dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze produsul/produsele, în
termen de 14 zile calendaristice, fără să fie necesară invocarea unui motiv și
fără a suporta alte costuri decât cele de livrare, în ambalajul original, cu
eticheta fiecărui produs astfel cum a fost comercializat de către Vânzător.
9.2. Astfel,
potrivit Ordonanţei de urgenţă nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau
renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile, termen care începe să
curgă din momentul în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a produselor
sau, după caz a ultimului produs situație
aplicabilă atunci când Clientul comandă printr-o singură comandă produse
multiple care vor fi livrate separat.
9.3. În cazul în
care Clientul decide să se retragă din Contract, acesta va putea trimite un
email de notificare la adresa de email: office@exclusives.ro sau prin
intermediul formularului de retur implementat în Magazinul Online.
9.4. În cazul în
care Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului de retragere
din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit
produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va
rambursa suma în maxim14 (paisprezece) zile calendaristice de la data
informării Vânzătorului de către Client asupra deciziei sale de retragere din
Contract.
9.5. Suma va fi
returnată după cum urmează:
9.5.1. pentru
Comenzile achitate online cu card - prin restituire în contul din care a fost
efectuată plata;
9.5.2. pentru
Comenzile achitate ramburs - prin virament bancar.
9.6. Condițiile
necesar a fi îndeplinite, pentru a oferi posibilitatea clientului de a se retrage
din contractul de vânzare, sunt următoarele:
9.6.1. Produsul/produsele
să fie în aceeași stare ca produsele primite.
9.6.2. Produsul/produsele
să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare, dacă
este cazul, precum și certificatul de garanție.
9.6.3. Produsul/produsele
să nu prezinte urme de uzură.
9.7. Sunt exceptate
de la dreptul de retragere următoarele categorii de bunuri:
9.7.1. produse
confecţionate după specificaţiile prezentate de Client sau personalizate în mod
clar;
9.7.2. produse care
nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de
igienă şi care au fost desigilate de Client;
9.7.3. produse care prezintă semne de utilizare (urme, miros, rupturi, talpă tocită, piele zgâriată/uzată, cute de purtare, etc).
9.7.4 produsele care se mentioneaza in mod express in confirmarea telefonica si prin email, ca se realizeaza strict la comanda fara posibilitate de retur. Clientul va fii instiintat atat prin email cat si prin apel telefonic.
9.7.5. bocancii,
ghetele, ciocatele comandate și/sau achiziționate în perioada: 01.03 – 01.09 a
anului in curs
9.7.6. sandalele,
sneakersii/tenișii, papucii/saboții comandate/ți și/sau achiziționate/ți în
perioada: 01.09anul in curs -01.03 a anului urmator.
9.7.7. costumele de
baie comandate și/sau achiziționate în perioada: 01.09 anul in curs – 01.05
anul urmator
9.8. De asemenea,
în cazul produselor achiziționate prin intermediul Voucherelor Benefit, nu este
posibilă retragerea din contractele de vânzare. În cazul acestor produse nu
poate exista o restituire a contravalorii produselor, astfel cum este detaliată
în cuprinsul art. 9.5., Clientul având posibilitatea de a înlocui produsul sau
produsele, suportând diferența de preț dacă este cazul. În situația în care
produsul înlocuit are o valoare mai mică față de valoarea voucherului,
diferența de preț nu este rambursată Clientului, acesta acceptând în mod expres
drepturile și obligațiile care rezultă prin utilizarea acestei modalități de
plată.
9.9. Costurile
aferente restituirii produselor sunt suportate de Client. De asemenea, prin uzitarea
dreptului de retragere, Clientul își asumă faptul că va înapoia produsele în
ambalajul Vânzătorului, în aceeași stare cum au fost livrate, iar în cazul în
care se constată că ambalajul înapoiat a fost deteriorat de către Client(lovit,
aplicat bandă adezivă, scrise mențiuni), Vânzătorul are dreptul de a reține din
sumele rambursate, contravaloarea ambalajului în cuantum de 20RON, având în
vedere că acest cost este inclus, astfel cum este menționat în cuprinsul art.
1.10., în prețul de vânzare al produselor.
9.10. În situația în
care bunul este înapoiat de Cumpărător deteriorat, cu excepția uzurii normale,
Vânzătorul poate oferi dreptul Clientului de a se retrage din contract însă
acesta își rezervă dreptul de a reține suma corespunzătoare reducerii valorii
bunului ca urmare a deteriorării.
9.11. La momentul
recepționării bunurilor ce fac obiectul solicitării de retragere din contract,
se va încheia un proces verbal în prezența a doi
reprezentanți/angajați/colaboratori ai Vânzătorului care se ateste starea
bunurilor primite.
II. INSTRUCȚIUNI
DE FOLOSIRE ȘI ÎNGRIJIRE A PRODUSELOR
10.
10.1. Compoziția și
pictogramele cu instrucțiuni de curățare şi întreținere pentru
produsul/produsele comandat/e se regăsește/regăsesc pe eticheta din interior.
Acestea sunt instrucțiuni specifice, fiind obligatorie consultarea acestora.
10.2. Pentru a mări
durata de utilizare a produselor, se recomandă purtarea alternativă a 2-3
perechi de pantofi, fiecare tip de încălțăminte fiind aferent unei perioade din
an/sezon.
10.3. Produsele realizate
din piele naturală trebuie curățate regulat de praf cu ajutorul unei cârpe sau
unei perii moi. Lustruiţi pantofii regulat cu luciu de pantofi sau ceară şi o
cârpă moale.
10.4. Este
interzisă, în cazul produselor comercializate de Magazinul Online, spălarea
acestora în mașina de spălat. În cazul în care se constată că
produsul/produsele au fost supuse unei proceduri de spălare și au fost supuse
unui contact prelungit cu apa, clientul nu poate invoca aspecte ce țin de
neconformitatea produsului/produselor.
10.5. În cazul în
care produsul/produsele s-a/s-au murdărit, recomandăm curățarea acestora cu o
cârpă moale îmbibată în soluții speciale destinate îngrijirii și curățării
produselor din piele. Încălţămintea va fi uscată încet, şi nu cu ajutorul
surselor de căldură.
10.6. Este interzisă
folosirea detergenţilor, solvenţilor, înălbitori sau orice alte substanțe
chimice. Aceste produse pot provoca daune ireversibile aspectului pielii şi o
astfel de situaţie nu este acoperită de garanţie.
10.7. Depozitarea produsului/produselor
comercializate în Magazinul Online trebuie efectuată într-un mod diligent, în
condiții optime de temperatură, umiditate, lumină. În cazul în care depozitarea
este realizată în spații neconforme, produsul/produsele se poate/pot degrada și
scurta perioada de folosință conform specificațiilor.
10.8. Feriţi
produsul/produsele din piele de obiecte care ar putea provoca zgârieturi,
arsuri, perforații sau orice alte acțiuni fizice ce îi pot cauza daune.