+4 0736.842.917

Termeni si conditii

TERMENI ȘI CONDIȚII


I. ASPECTE INTRODUCTIVE ȘI DEFINIȚII


Definițiile utilizate în conținutul prezentului site sunt următoarele:


1.1. "Magazin Online"(denumit în continuare: „Magazin") – magazin de produse online condus de către Vânzător sub adresa respectivă: www.exclusives.ro.

1.2. "Client" sau ”Cumpărător”:

a) persoană fizică cu capacitate deplină de exercițiu, persoană fizică cu capacități juridice limitate(caz în care se va prezenta acordul reprezentantului legal sau orice alte date necesare pentru prelucrarea comenzii);

b) persoană juridică;

c) organizație fără personalitate juridică;

care a încheiat sau intenționează să încheie un Contract de Vânzare cu Vânzătorul, care furnizează date suficiente pentru realizarea obiectului contractului(număr de telefon, adresă de livrare, adresă de e-mail, date de facturare).

1.3. "Vânzător" - Societatea Master Bet S.R.L., persoană juridică română cu sediul social în loc. Măgurele, oraşul Măgurele, Strada Bujorilor nr. 3, bloc B20, scara 2, etaj 1, ap. 6, județul Ilfov, înmatriculată la registrul comerțului Ilfov, sub nr. J23/2563/2012, având CUI 30636876, adresa site: www.exclusives.ro.

1.4. ”Cont” – modalitatea electronică utilizată de Vânzător, prin care persoana fizică, care folosește un dispozitiv electronic, alege și furnizează datele necesare pentru crearea acestui cont. Clientul se conectează în Contul său după înregistrarea în Magazinul Online. În cadrul contului de servicii electronice, Clientul poate utiliza următoarele funcții: schimbarea parolei, istoricul de navigare al acordurilor de vânzare cu afișarea informațiilor detaliate privind acordul de vânzare dat și statutul său actual; posibilitatea de a plăti în avans produsele; ștergerea contului (renunțarea la cont); acordarea și anularea consimțământului în scopul promovării produselor și serviciilor de către Vânzător, pentru primirea de oferte comerciale și pentru includerea în acțiuni de marketing direct prin intermediul sistemelor automate (de exemplu prin e-mail, SMS-uri).

Clientul este responsabil pentru păstrarea secretului parolei de acces în contul unic. Clientul înțelege că dacă încredințează cuiva parola contului său, acea persoană are acces și la datele sale personale. Datele personale introduse la crearea contului nu vor fi transferate de magazinul online către terțe persoane.

De asemenea, activitatea magazinului online este organizată, astfel încât, la momentul plasării unei comenzi, fie prin intermediul site-ului, fie prin transmiterea unei solicitări pe adresa de mail, se creează automat un cont de utilizator generat de prelucrarea adresei de mail pentru a genera un cod de client. Prin urmare, toți Clienții beneficiază de un cont creat, fie din proprie voință, fie generat automat de sistemul nostru. După momentul creării contului, utilizatorul dispune de acesta, având posibilitatea de a modifica parola.

1.5. ”Comandă” – declarație de voință a Clientului cu privire la încheierea Contractului de Vânzare la distanță cu Vânzătorul, prin intermediul Magazinului Online, cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță, ce cuprinde totalitatea produselor optate de către client. Fiecare comandă, fie înregistrată prin intermediul site-ului, fie prin solicitare directă prin e-mail, va fi confirmată telefonic pentru a oferi Clientului consultanță de specialitate și pentru a verifica dacă opțiunile alese sunt potrivite pentru caracteristicile și măsurile acestuia. În acest sens, pe lângă detaliile inserate pe pagina online a fiecărui produs cu privire la dimensiuni și tabelul de mărimi, Clientul beneficiază de o interpretare a caracteristicilor acestuia în vederea stabilirii produsului optim care să corespundă nevoilor acestuia. Clientul poartă întreaga răspundere pentru opțiunea finală cu privire la produsele achiziționate.

1.6. ”Newsletter” – opțiunea utilizatorului de cont de a se abona pentru a primi informații periodice cu privire la ofertele Magazinului Online.

1.7. ”Termenul de realizare/fabricare a produselor” – în ceea ce privește oferta prezentată pe site-ul Vânzătorului, având în vedere gama largă de produse expuse spre vânzare, Vânzătorul a optat pentru a realiza/fabrica fiecare produs doar după ce Clientul a trimis dovada fermă  de cumpărare. Activitatea nu este organizată în vederea gestionării stocurilor de produse, astfel că fiecare produs este realizat doar în urma unei comenzi plasate. Există rare cazurile în care un produs poate avea disponibilitate imediată, Clientul optând dacă dorește ca produsul comandat să intre în producție, fiind supus termenului de realizare/fabricare, sau acceptă livrarea produsului care, în mod excepțional, se află pentru livrare imediată. Termenele de livrare comunicate pe site sunt orientative, putând exista anumite situații de prelungire a acestora, însă orice modificare a termenului va fi comunicată Clientului, de îndată.

1.8. "Produse" - articole (produse), prezentate de Vânzător în magazin, prin afișarea caracteristicilor, parametrilor tehnici și de utilizare și a prețurilor.

1.9. " Date de identificare”:

1.9.1. În cazul persoanelor fizice: nume, prenume, adresa de mail, adresa de livrare, număr de telefon.

1.9.2. În cazul persoanelor juridice: denumire, număr de ordine în registrul comerțului, CIF/CUI, cont bancar, adresa sediului social, adresa de livrare, persoana desemnată cu primirea coletului.

1.10. ”Preț” – prețul afișat pentru produsele prezentate pe site-ul Magazinului Online, preț care include taxa pe valoare adăugată, costul de producție, costul de ambalare.

1.11. ”Taxa de livrare” – reprezintă costul suplimentar pus în sarcina clientului, calculat separat și adăugat la prețul produselor.

1.12. "Costuri suplimentare" - costurile obligațiilor, taxelor, tarifelor sau comisioanelor pe care Clientul care are domiciliul sau sediul în afara Uniunii Europene poate fi obligat să le suporte în conformitate cu normele locale de drept, ca urmare a livrării produselor achiziționate în baza Contractului de vânzare online.

1.13. ”Blacklist” – posibilitatea Vânzătorului de a categorisi clienții și cărora să le solicite îndeplinirea unor condiții suplimentare pentru a putea plasa o comandă. Astfel, se consideră clienți blacklist, clienții care efectuează comenzi și care refuză primirea coletului la livrare sau care fac returul acestuia, în mod repetat. Vânzătorul are dreptul de a își alege clientela și prin urmare, nu poate fi tras la răspundere pentru modalitatea de selecție.

1.14. "Serviciu electronic" - serviciul gratuit oferit de către Vânzător Clientului în mod electronic prin intermediul Magazinului.

1.15. "Forță majoră" - acte teroriste, războaie declarate și nedeclarate, blocări, întreruperi, răscoale, revolte, epidemii, alunecări de teren, cutremure, inundații, explozii și alte evenimente bruște, externe, involuntare de voința Părților care împiedică executarea contractului în totalitate sau parțial, permanente sau temporare, care afectează gestionarea corespunzătoare, pe care nici Vânzătorul, nici clientul nu au putut să le prevină sau să le contracareze și pe care nu le-au putut prezice dacă ar fi gândit rațional.

1.16. "Zile lucrătoare" - în funcție de contextul în care sunt utilizate - zilele săptămânii de luni până vineri, cu excepția zilelor de sărbători legale pe teritoriul României sau a zilelor săptămânii de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale pe teritoriul pe care are domiciliul sau sediul social Clientul, zile în care sunt realizate livrările de Produse.



II. REGULI DE UTILIZARE A MAGAZINULUI

2.

2.1. Pentru a utiliza Magazinul, clientul are nevoie de:

a) Un browser de Internet care acceptă protocolul SSL

b) Acces la internet;

c) Un cont de poștă electronică - adresa de e-mail.

2.2. Utilizarea Magazinului se face prin:

a) Înregistrarea în magazin în conformitate cu procedura menționată în cuprinsul definiției Contului.

b) Autentificare - prin utilizarea contului de servicii electronice creat.

2.3. Clientul își exprimă acordul său cu privire la prelucrarea datelor personale solicitate în formularul de înregistrare în scopul utilizării contului sau după caz a utilizării Contului precum și în scopul încheierii contractelor de vânzare, inclusiv cu terțe părți partenere Vânzătorului și, de asemenea, în scopul realizării unor scopuri justificate din punct de vedere legal ale Vânzătorului.

2.4. De asemenea, Clientul poartă răspunderea pentru datele furnizate procesul de înregistrare și își asumă obligația de a actualiza aceste date în caz de schimbare.

2.5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a verifica datele furnizate și actualizate de Client în formularul de înregistrare în conformitate cu mențiunile din prezenta politică. Vânzătorul poate refuza crearea Contului de servicii electronice sau după caz crearea Contului de servicii electronice, în cazul completării eronate a formularului de înregistrare, mai ales în cazul furnizării de date false, incomplete sau în cazul furnizării datelor altor persoane. În cazul în care refuză crearea Contului de servicii electronice, Vânzătorul va notifica imediat Clientul cu privire la cele menționate mai sus, în format electronic, pe adresa de e-mail dată în formularul de înregistrare.


III. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE

3.

3.1. Încheierea contractului de vânzare se face prin acțiunile menționate mai jos:

3.1.1.  Plasarea Comenzii de către Client prin utilizarea instrumentelor furnizate în Magazin - prin trimiterea formularului de comandă, completat corespunzător și în funcție de circumstanțele reale, a căror plasare se confirmă prin selectarea opțiunii "Comandă și plătește" care este echivalentă cu efectuarea către Vânzător a unei oferte de încheiere a Contractului de vânzare.

3.1.2. Plasarea unei comenzi prin transmiterea solicitării pe adresa de mail: office@exclusives.ro.

3.2. Fiecare comandă este confirmată telefonic, iar realizarea produselor se realizează doar ulterior momentului contactării directe a Clientului. În cazul în care nu este posibilă contactarea acestuia, din motive obiective, independente de acțiunea Vânzătorului, comanda nu își schimbă statusul până când nu se reușește contactarea acestuia.

3.3. Comenzile care :

3.3.1. includ mai mult de 3 produse,

3.3.2. depășesc valoarea de 1000Ron,

3.3.3. sunt efectuate de către clienții care se află pe blacklist,

se supun unei proceduri de solicitare a plății comenzii în avans, prin procesatorul de plăți, la momentul plasării comenzii.

3.4. De asemenea, în cazul unor situații excepționale, precum și în cazul clienților cu istoric de comenzi, Vânzătorul poate accepta realizarea unor produse la comandă, conform solicitărilor exprese a Clientului, existând posibilitatea de a se cere achitarea produselor la momentul plasării comenzii, neavând posibilitatea de a achita la livrare.

3.5. Vânzătorul acceptă achitarea contravalorii produselor sale prin intermediul voucherelor Benefit. Voucherele Benefit reprezintă o modalitate de acordare a unor beneficii extrasalariale/stimulente financiare de către o societate angajatoare, parteneră a platformei Benefit, Vânzătorul fiind entitatea care deține calitatea de furnizor de servicii și produse care pot fi achiziționate prin intermediul platformei. În cazul acestor vouchere, Vânzătorul acceptă ca modalitate de plată cumularea a maxim două vouchere pe comandă(de exemplu 150+150, 150+300, 300+300). Aceste vouchere nu se pot cumula cu alte vouchere existente pe site.

3.6. În situația în care Vânzătorul organizează anumite campanii de reducere de preț, temporare, acestea nu se cumulează cu ofertele existente pe site.

3.7. Comenzile pot fi plasate pe parcursul întregii zile. În cazul comenzilor plasate prin intermediul site-ului pot exista momente în care există o restricționare  a accesului pentru realizarea serviciilor de mentenanță sau de îmbunătățire a funcționalității site-ului. În cazul plasării comenzii în zilele de sâmbătă, duminică sau în zilele de sărbători legale din România, termenele care sunt legate de realizarea Contractului de vânzare vor începe în prima zi lucrătoare după zilele menționate mai sus.

3.8. Clientul primește informații despre starea actuală a Contractului de vânzare prin intermediul adresei de mail furnizată, precum și prin intermediul contului creat.

3.9. Vânzătorul recomandă analizarea culorilor produselor prin intermediul a cel puțin a două terminale electronice, având selectată luminozitatea maximă și fără existența unor filtre de protecție sau culoare.

3.10. Prezentarea și pozele realizate fiecărui produs în parte sunt efectuate în așa măsură în care Clientul să perceapă detaliile acestora și să opteze în cunoștință de cauză. De asemenea, fiind produse manufacturate, există posibilitatea de a exista anumite neconcordanțe minore cu privire la modalitatea de aranjare a accesoriilor(capse, cargile, anouri, catarame, precum și orice alte detalii care intră în categoria accesoriilor, etichete, cusături). În cazul produselor care sunt realizate din material imprimat, Clientul înțelege că există posibilitatea ca imprimeul modelului prezentat în cadrul Magazinului Online poate să difere față de produsul livrat(modul de aranjare a materialului imprimat la momentul realizării produsului poate să fie diferită având în vedere eficientizarea și optimizarea decupajelor pentru realizarea produsului). În această situație, Clientul nu poate invoca acest aspect ca fiind defect al produsului și nu poate solicita repararea sau înlocuirea în intervalul perioadei de garanție.


IV. PLATA PREȚULUI DE VÂNZARE

4.

4.1. Plata prețului de vânzare se poate face astfel:

4.1.1. ramburs - plata la curier, în momentul primirii coletului;

4.1.2. plata cu carduri de plată prin intermediul serviciilor autorizate, implementate în cadrul Magazinului Online.


V. TERMENUL DE REALIZARE A PRODUSELOR

5.

5.1. Produsele, comercializate de către Magazinul Online, sunt manufacturate în România, sub brand propriu, modele fiind create de către Vânzător, pentru a ținti spre un public modern, deschis către neconvențional.

5.2. Fiecare produs are menționat expres termenul de comandă. Prin exprimarea solicitării de achiziție a unui produs, Clientul își asumă acest termen, neavând posibilitatea de a anula comanda sau de a renunța la aceasta, în termenul de realizare a comenzii, renunțarea la contractul de vânzare fiind posibil doar după livrarea produsului/produselor.

5.3. Astfel cum este menționat în cadrul capitolului definiții, în cazul situațiilor în care există riscul ca termenul de realizare a produselor să fie depășit, Clientul va fi înștiințat de îndată.

5.4. Produsele sunt realizate raportându-se la dimensiunile standard ale pieței, Clientul putând opta pentru realizarea unor detalii personalizate(de exemplu: lungime baretă, dimensiune talpă, etc). În acest caz, Vânzătorul va comunica dacă raportat la modificările solicitate, prețul produsului poate suferi modificări față de prețul prezentat pe site.

5.5. In perioadele aglomerate, lunile octombrie, noiembrie , decembrie si ianuarie,  termenul initaial de realizare (de 12-14zile lucratoare) se poate modifica, dupa caz cu pana la 3-4-5 saptamani. 


VI. LIVRAREA PRODUSELOR

6.

6.1. Livrarea produselor achiziționate se realizează pe teritoriul României, prin reprezentantul companiei de curierat, în maxim 7 zile lucrătoare de la momentul ridicării comenzii de la sediul/punctul de lucru al Vânzătorului, după expirarea termenului de realizare a comenzii, sau de la momentul în care statusul comenzii este schimbat.

6.2. Costurile de livrare a produselor sunt orientative, acestea putând suferi modificări, în funcție de furnizorul de servicii, Vânzătorul neputând fi tras la răspundere sau neputând fi obligat să suporte diferențele de valori, față de cele comunicate prin prezenta politică. La momentul implementării prezentei politici, costurile de livrare sunt următoarele:

6.2.1. Livrarea pentru București: 21RON,

6.2.2. 2.Livrarea în țara: 21 RON sau 85RON pentru localitate care au km exteriori,

6.2.3. 3. Pentru comenzile internaționale: 189RON, iar firma de curierat doar în cazul acestor comenzi este DHL Express.

În cazul comenzilor livrate în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, există posibilitatea de a fi calculate taxe/costuri suplimentare, cheltuieli care vor fi suportate de către Client.

6.3. Valoarea prețului de vânzare se calculează în final în momentul completării formularului de comandă. Costurile suplimentare - dacă este cazul - sunt calculate de autoritățile locale după ce Produsele achiziționate în baza contractului de vânzare ajung în țara de destinație.

6.4. Vânzătorul, prin intermediul firmelor de curierat, va livra produsele achiziționate în baza Contractului de vânzare la adresa de livrare menționată de Cumpărător. Împreună cu produsele Vânzătorul va transmite acestuia toate documentele, inclusiv factura fiscală, certificatul de garanție și manualul/instrucțiuni de utilizare în limba română, dacă este cazul. În cazul în care Cumpărătorul constată la recepția produselor deteriorarea acestora sau diferențe cantitative, acesta este obligat să informeze Vânzătorul în termen de maxim 24 ore de la recepția produselor. În cazul comenzilor care cuprind mai multe produse, Vânzătorul va ambala inițial fiecare produs individual, urmând ca toate ambalajele să formeze un tot unitar, fiind securizate cu bandă adezivă personalizată. Fiecare produs va avea generat un număr de AWB.

6.5. La momentul recepției coletului, Clientul va verifica integritatea produselor, iar orice neregularitate sau neconformitate cu privire la integritatea ambalajului trebuie semnalată firmei de curierat și ulterior Vânzătorului, având posibilitatea de a refuza livrarea. De asemenea, Clientul trebuie să observe dacă dimensiunile coletului livrat sunt în conformitate cu volumul comenzii plasate, neexistând situații în care două produse să fie ambalate la un loc. În cazul în care are dubii cu privire la numărul de produse, Clientul poartă răspunderea pentru numărul produselor primite, în cazul în care acceptă livrarea de la firma de curierat.

6.6. Livrările produselor se fac numai în zilele lucrătoare între orele 8 -18.

6.7. În cazul în care Clientul modifică, ulterior plasării comenzii, adresa de livrare, acesta va suporta costurile suplimentare, precum și orice alte costuri imputate de către firma de curierat, generate de imposibilitatea de a lua legătura cu destinatarul, în vederea stabilirii livrării.


VII. OBLIGAȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI

7.

7.1. Vânzătorul va depune toate eforturile pentru furnizarea unor servicii și produse calitative și se angajează să păstreze confidențialitatea corespondenței cu Clientul și să ia măsuri care să împiedice accesul la server al persoanelor neautorizate.

7.2. Vânzătorul se obligă să protejeze datele cu caracter personal în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare.

7.3. Vânzătorul își rezervă dreptul la un service regulat de mentenanță care poate cauza acces limitat la Magazin, dar întreruperea utilizării Magazinului Online nu se va produce mai mult de o dată pe săptămână.

7.4. Clientul este obligat să utilizeze Magazinul în conformitate cu legea aplicabilă, dispozițiile prezentului Regulament, în special să nu furnizeze conținuturi ilegale și să încalce normele sociale general acceptate.

7.5. Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru:

7.5.1. Lipsa posibilității de a utiliza Magazinul ca urmare a apariției forței majore;

7.5.2. Utilizarea de către Client a Magazinului Online sau a contului de Serviciu Electronic care este ilegal sau incompatibil cu prevederile prezentei politici  sau pentru orice consecințe care rezultă din acesta;

7.5.3. Furnizarea parolei și adresei de mail către terțe părți,

7.5.4. Lipsa transmisiei sau a vitezei de transfer a datelor rezultate din limitele echipamentelor tehnice utilizate de Client;

7.6. În cazul în care clientul nu-și amintește parola pentru accesul la cont, este recomandat ca acesta să urmeze procedura de recuperare/modificare a parolei disponibilă în Magazinul Online.

7.7. În cazul în care Clientul își pierde parola pentru accesul la Cont sau are cunoștință de accesul neautorizat la Cont, el trebuie să informeze imediat Vânzătorul pe adresa de e-mail: office@exclusives.ro. În cazul în care Clientul nu informează Vânzătorul asupra aspectelor prezentate în prima teză a acestui articol, pentru a putea bloca (eventual) sau a reseta contul, orice comanda este valabilă din momentul în care a ajuns la Vânzător în conformitate cu prezentul regulament. Până în momentul în care comanda ajunge la Vânzător, Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru nicio acțiune neautorizată care a rezultat ca urmare a utilizării contului de către o terță parte prin utilizarea parolei pierdute a clientului. În cazul descris mai sus, Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru daunele pe care Clientul le-a suferit din cauza acestui fapt, cu excepția daunelor rezultate din vina intenționată sau din neglijența Vânzătorului.

7.8. Sub rezerva celor menționate anterior, Vânzătorul blochează contul și inițiază procedura de clarificare în cadrul căreia efectuează verificarea acțiunii efectuate în cont după raportarea rezervării. Vânzătorul informează imediat Clientul cu privire la rezultatele procedurii menționate mai sus în mod electronic prin adresa de e-mail a Clientului.


VIII. RECLAMAȚII ȘI GARANȚIE

8.

8.1. Vânzătorul are obligația să livreze Clientului bunuri care îndeplinesc cerințele prevăzute mai jos:

8.1.1. Cerințe subiective de conformitate ale bunurilor comercializate:

8.1.1.1. respectă descrierea, tipul, cantitatea și calitatea și dețin funcționalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea și alte caracteristici prevăzute în contractul de vânzare;

8.1.1.2. corespund scopului special pentru care consumatorul le solicită, pe care consumatorul l-a adus la cunoștința Vânzătorului cel târziu în momentul încheierii contractului de vânzare şi pe care vânzătorul l-a acceptat sau în lipsa acestei comunicări, conform scopului prezentat și comunicat de către Vânzător;

8.1.1.3. sunt livrate împreună cu toate accesoriile şi cu toate instrucțiunile de folosire.


8.1.2.  Cerințe obiective de conformitate ale bunurilor comercializate:

8.1.2.1. corespund scopurilor pentru care s-ar utiliza în mod normal bunuri de acelaşi tip, ţinând seama, dacă este cazul, de prevederile legale în vigoare, de standarde tehnice sau, în absenţa unor astfel de standarde tehnice, de coduri de conduită aplicabile în domeniu şi specifice sectorului;

8.1.2.2. dacă este cazul, sunt livrate împreună cu accesoriile, inclusiv ambalajul sau alte instrucţiuni pe care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil să le primească; şi

8.1.2.3. respectă cantitatea şi deţin calităţile şi alte caracteristici, inclusiv în materie de durabilitate, funcţionalitate, compatibilitate şi securitate, care sunt normale pentru bunurile de acelaşi tip şi la care Clientul se poate aştepta în mod rezonabil, având în vedere natura bunurilor şi ţinând seama de orice declaraţie publică făcută de Vânzător sau în numele acestuia.

8.1.3. Nu se consideră că există o neconformitate potrivit mențiunilor inserate în cuprinsul art. 8.1.2., dacă la momentul încheierii contractului de vânzare, consumatorul a fost informat în mod explicit că o anumită caracteristică a bunurilor nu corespunde cerinţelor, iar consumatorul a acceptat în mod expres şi separat acest lucru la momentul încheierii contractului de vânzare.


8.2. În plus, Vânzătorul răspunde faţă de Client pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor şi care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă.

8.3. Nu este considerată situație de neconformitate în următoarele cazuri:

8.3.1. Diferența de nuanță a produselor comandate, având în vedere faptul că, deși Vânzătorul depune toate eforturile pentru a capta în poze culoarea apropiată de realitate, există situații în care nuanța prezentată pe site să difere cu mici amendamente în realitate.

8.3.2. Mărimea comandată nu este potrivită, asta nu înseamnă că produsul este defect. Fiecare produs are inserate toate detaliile și tabelul de mărimi în descriere și toate produsele sunt realizate după acest cadru general. Vânzătorul oferă consultanță în vederea alegerii mărimii potrivite pentru caracteristicile dumneavoastră.

8.3.3. Bareta sandalelor/ghetelor/bocancilor nu este suficientă pentru caracteristicile dumneavoastră, având în vedere că toate produsele sunt realizate pe dimensiuni și mărimi standard. Dacă aveți cunoștință că există posibilitatea de a nu vă încadra în tiparul standard, Vânzătorul poate efectua servicii de comandă personalizată pentru a satisface nevoile clienților săi.

8.3.4. Modalitatea de aranjare a accesoriilor, având în vedere că produsele comercializate sunt manufacturate și urmăresc un șablon pentru realizarea acestora.

8.3.5. Materialul din care este/sunt realizat/e produsul/produsele poate fi supus unei proceduri de colorare, existând posibilitatea de a migra culoarea și poate colora articolele vestimentare cu care vine în contact. Acest lucru se întâmpla la primele purtări și nu este considerat defect; petele de pe haine ies la o simpla spălare a acestora.

8.3.6. Produsul/produsele au fost depozitate în spații cu umiditate ridicată, temperaturi ridicate, expuse direct la lumina soarelui pentru o perioadă îndelungată.

8.4. Orice neconformitate care este constatată în termen de un an de la data la care bunurile au fost livrate este prezumată a fi existat deja în momentul livrării bunurilor, până la proba contrarie sau cu excepția cazului în care această prezumție este incompatibilă cu natura bunurilor sau cu natura neconformității.

8.5. Doar în cazul în care Clientul semnalează neconformitățile descrise mai sus, Costul de livrare este suportat de către Vânzător.

8.6. Pentru a iniția procedura de reclamație, Clientul va aduce la cunoștința Vânzătorului aceste aspecte fie prin transmiterea unui mail, fie prin intermediul formularului Magazinului Online.

8.7. În caz de neconformitate, Clientul are dreptul de a beneficia de:

8.7.1. aducerea în conformitate a bunurilor,

8.7.2. o reducere proporţională a preţului sau

8.7.3. a obţine încetarea contractului în condiţiile prevăzute mai jos.

8.8. Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, Clientul poate opta între reparaţie şi înlocuire, cu excepţia cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune Vânzătorului costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv următoarele:

8.8.1. valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;

8.8.2. gravitatea neconformităţii; sau

8.8.3. dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.

8.9. Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparaţia sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv cele prevăzute la art. 8.8.1. și 8.8.2.

8.10. Clientul are dreptul:

8.10.1. fie să obţină o reducere proporţională a preţului,

8.10.2. fie să obţină încetarea contractului de vânzare,

în oricare dintre următoarele cazuri:

a) Vânzătorul nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea sau, după caz, nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea sau vânzătorul a refuzat să aducă în conformitate bunurile;

b) se constată o neconformitate, în pofida eforturilor Vânzătorului de a o remedia;

c) neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preţ sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare;

d) Vânzătorul a declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanţele cazului.

8.11. Clientul nu are dreptul de a obţine încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformităţii îi revine Vânzătorului.

8.12. Clientul are dreptul de a suspenda plata unei părţi restante din preţul bunurilor sau a unei părţi a acesteia până în momentul în care Vânzătorul îşi va fi îndeplinit obligaţiile care îi revin în temeiul dispozițiilor Ordonanţei de urgenţă nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.

8.13. Clienții pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăşi 30 de zile calendaristice.

8.14. Vânzătorul este obligat să returneze produsul reparat sau înlocuit în termen de maxim15 zile calendaristice de la preluarea produsului pe baza documentelor de predare-primire.

8.15. În cazul în care reclamația este neîntemeiată, Vânzătorul va înștiința Clientul cu privire la soluționarea sau după caz respingerea reclamației în termen de cel mult 15zile calendaristice de la data primirii formularului de reclamație.

8.16. Clientul îşi exercită dreptul de a obţine încetarea contractului de vânzare printr-o declaraţie către Vânzător, prin care îşi exprimă decizia de a obţine încetarea contractului de vânzare.

8.17. În cazul în care neconformitatea se referă doar la unele dintre bunurile livrate în temeiul contractului de vânzare şi există un motiv de încetare a contractului de vânzare, astfel cum au fost dezvoltate anterior, Clientul poate obţine încetarea contractului de vânzare în raport cu bunurile respective, precum şi cu orice alte bunuri pe care consumatorul le-a achiziţionat împreună cu bunurile neconforme, în cazul în care consumatorului nu i se poate pretinde în mod rezonabil să accepte să păstreze numai bunurile conforme.

8.18. În cazul în care Clientul obţine încetarea contractului de vânzare în ansamblul său sau, în conformitate cu mențiunile art. 8.17., în raport cu unele dintre bunurile livrate în temeiul contractului de vânzare:

8.18.1. Clientul returnează vânzătorului bunurile, pe cheltuiala acestuia din urmă;

8.18.2. Vânzătorul îi rambursează consumatorului preţul plătit pentru bunuri la primirea bunurilor sau a unei dovezi prezentate de consumator că bunurile au fost returnate;

8.18.3. Vânzătorul rambursează consumatorului suma de bani în conformitate cu 8.18.2., folosind aceleași modalități de plată ca şi cele folosite de Client pentru tranzacția iniţială, cu excepţia cazului în care acesta a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina Clientului plata de comisioane în urma rambursării.


IX. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE

9.

9.1. Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze produsul/produsele, în termen de 14 zile calendaristice, fără să fie necesară invocarea unui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare, în ambalajul original, cu eticheta fiecărui produs astfel cum a fost comercializat de către Vânzător.

9.2. Astfel, potrivit Ordonanţei de urgenţă nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile, termen care începe să curgă din momentul în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a produselor sau, după caz a  ultimului produs situație aplicabilă atunci când Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

9.3. În cazul în care Clientul decide să se retragă din Contract, acesta va putea trimite un email de notificare la adresa de email: office@exclusives.ro sau prin intermediul formularului de retur implementat în Magazinul Online.

9.4. În cazul în care Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării Vânzătorului de către Client asupra deciziei sale de retragere din Contract.

9.5. Suma va fi returnată după cum urmează:

9.5.1. pentru Comenzile achitate online cu card - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

9.5.2. pentru Comenzile achitate ramburs - prin virament bancar.

9.6. Condițiile necesar a fi îndeplinite, pentru a oferi posibilitatea clientului de a se retrage din contractul de vânzare, sunt următoarele:

9.6.1. Produsul/produsele să fie în aceeași stare ca produsele primite.

9.6.2. Produsul/produsele să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare, dacă este cazul, precum și certificatul de garanție.

9.6.3. Produsul/produsele să nu prezinte urme de uzură.

9.7. Sunt exceptate de la dreptul de retragere următoarele categorii de bunuri:

9.7.1. produse confecţionate după specificaţiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar;

9.7.2. produse care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Client;

9.7.3. produse care prezintă semne de utilizare (urme, miros, rupturi, talpă tocită, piele zgâriată/uzată, cute de purtare, etc).

9.7.4. produsele care se mentioneaza in mod express in confirmarea telefonica si prin email, ca "se realizeaza strict la comanda fara posibilitatea de retur". Clientul va fi instiinta atat prin email cat si prin apel telefonic.

9.7.5. bocancii, ghetele, ciocatele comandate și/sau achiziționate în perioada: 01.03 – 01.09 a anului in curs

9.7.6. sandalele, sneakersii/tenișii, papucii/saboții comandate/ți și/sau achiziționate/ți în perioada: 01.09anul in curs -01.03 a anului urmator.

9.7.7. costumele de baie comandate și/sau achiziționate în perioada: 01.09 anul in curs – 01.05 anul urmator

9.8. De asemenea, în cazul produselor achiziționate prin intermediul Voucherelor Benefit, nu este posibilă retragerea din contractele de vânzare. În cazul acestor produse nu poate exista o restituire a contravalorii produselor, astfel cum este detaliată în cuprinsul art. 9.5., Clientul având posibilitatea de a înlocui produsul sau produsele, suportând diferența de preț dacă este cazul. În situația în care produsul înlocuit are o valoare mai mică față de valoarea voucherului, diferența de preț nu este rambursată Clientului, acesta acceptând în mod expres drepturile și obligațiile care rezultă prin utilizarea acestei modalități de plată.

9.9. Costurile aferente restituirii produselor sunt suportate de Client. De asemenea, prin uzitarea dreptului de retragere, Clientul își asumă faptul că va înapoia produsele în ambalajul Vânzătorului, în aceeași stare cum au fost livrate, iar în cazul în care se constată că ambalajul înapoiat a fost deteriorat de către Client(lovit, aplicat bandă adezivă, scrise mențiuni), Vânzătorul are dreptul de a reține din sumele rambursate, contravaloarea ambalajului în cuantum de 20RON, având în vedere că acest cost este inclus, astfel cum este menționat în cuprinsul art. 1.10., în prețul de vânzare al produselor.

9.10. În situația în care bunul este înapoiat de Cumpărător deteriorat, cu excepția uzurii normale, Vânzătorul poate oferi dreptul Clientului de a se retrage din contract însă acesta își rezervă dreptul de a reține suma corespunzătoare reducerii valorii bunului ca urmare a deteriorării.

9.11. La momentul recepționării bunurilor ce fac obiectul solicitării de retragere din contract, se va încheia un proces verbal în prezența a doi reprezentanți/angajați/colaboratori ai Vânzătorului care se ateste starea bunurilor primite.


X. INSTRUCȚIUNI DE FOLOSIRE ȘI ÎNGRIJIRE A PRODUSELOR

10.

10.1. Compoziția și pictogramele cu instrucțiuni de curățare şi întreținere pentru produsul/produsele comandat/e se regăsește/regăsesc pe eticheta din interior. Acestea sunt instrucțiuni specifice, fiind obligatorie consultarea acestora.

10.2. Pentru a mări durata de utilizare a produselor, se recomandă purtarea alternativă a 2-3 perechi de pantofi, fiecare tip de încălțăminte fiind aferent unei perioade din an/sezon.

10.3. Produsele realizate din piele naturală trebuie curățate regulat de praf cu ajutorul unei cârpe sau unei perii moi. Lustruiţi pantofii regulat cu luciu de pantofi sau ceară şi o cârpă moale.

10.4. Este interzisă, în cazul produselor comercializate de Magazinul Online, spălarea acestora în mașina de spălat. În cazul în care se constată că produsul/produsele au fost supuse unei proceduri de spălare și au fost supuse unui contact prelungit cu apa, clientul nu poate invoca aspecte ce țin de neconformitatea produsului/produselor.

10.5. În cazul în care produsul/produsele s-a/s-au murdărit, recomandăm curățarea acestora cu o cârpă moale îmbibată în soluții speciale destinate îngrijirii și curățării produselor din piele. Încălţămintea va fi uscată încet, şi nu cu ajutorul surselor de căldură.

10.6. Este interzisă folosirea detergenţilor, solvenţilor, înălbitori sau orice alte substanțe chimice. Aceste produse pot provoca daune ireversibile aspectului pielii şi o astfel de situaţie nu este acoperită de garanţie.

10.7. Depozitarea produsului/produselor comercializate în Magazinul Online trebuie efectuată într-un mod diligent, în condiții optime de temperatură, umiditate, lumină. În cazul în care depozitarea este realizată în spații neconforme, produsul/produsele se poate/pot degrada și scurta perioada de folosință conform specificațiilor.

10.8. Feriţi produsul/produsele din piele de obiecte care ar putea provoca zgârieturi, arsuri, perforații sau orice alte acțiuni fizice ce îi pot cauza daune.


XI. ASPECTE PRIVIND PROPRIETATEA INTELECTUALĂ

11.

11.1. Orice reprezentare grafică statică și/sau dinamică, text și/sau conținut multimedia, marca înregistrată, desen si/sau model industrial, denumire comercială prezentata în Magazinul Online, reprezintă proprietatea Vânzătorului.

11.2. Utilizatorului/Membrului/Clientului îi este interzisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe parți, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Vânzător.

1.

XII. PROCEDURIDE PLÂNGERE REFERITOARE LA FUNCȚIONAREA MAGAZINULUI

12.

12.1. Clientul poate face plângeri legate de funcționarea Magazinului Online, pe adresa de e-mail: office@exclusives.ro.

12.2. În cererea de plângere, Clientului i se recomandă să precizeze numele și prenumele sau compania și informațiile de contact, precum și descrierea și sublinierea motivului reclamației. Cerințele menționate mai sus au doar caracter de recomandare, iar neincluderea acestora nu va afecta soluționarea plângerii depuse.

12.3. Vânzătorul este obligat să soluționeze reclamația în termen de 15 zile calendaristice de la primirea cererii acesteia.


XIII. DISPOZIȚII FINALE

13.

13.1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile Magazinului Online, în cazul intervenirii unor modificări/actualizări legislative sau al îmbunătățirii funcționării Magazinului Online, în special prin îmbunătățirea instrumentelor existente în Magazinul Online sau prin adăugarea unor instrumente noi și, de asemenea, pentru protejarea drepturilor Clientului.

13.2. Vânzătorul va publica noile reglementări prin intermediul Magazinului Online, acestea intrând în vigoare la momentul publicării.

13.3. În cazul Clienților care dețin, anterior momentului actualizării, cont de utilizator în cadrul Magazinului Online, Vânzătorul va efectua o informare cu privire acestă actualizare, Clientul având posibilitatea de a transmite poziția acestui,. în caz de neacceptarea a noii politici, imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data primirii, o declarație către Vânzător prin instrumentele disponibile în Cont, prin care nu își exprimă acordul pentru noul Regulament, echivalent cu renunțarea la cont. În cazul în care Cumpărătorul nu trimite declarația în termenul menționat anterior, se consideră că acesta a acceptat noua politică.

13.4. Toate notificările transmise de către părți vor fi trimise pe adresa de e-mail furnizată de către fiecare parte în conformitate prezentele prevederi.

13.5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica sortimentul de produse disponibile în Magazinul Online, precum și prețurile produselor; modificările nu se referă la comenzile efectiv plasate înainte ca aceste modificări să intre în vigoare.

13.6. Părțile contractului de vânzare pot apela la procedurile alternative de soluționare (SAL/SOL). SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluționare a litigiilor potențiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui/unor produs/produse. Astfel, sesizările sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalități alternative de soluționare poate fi realizată atât online, cât si prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil.

13.7. În vederea soluționării alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamația Clientului poate fi depusă, în scris, direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la următoarele date de contact: adresa: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro.

13.8. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la următorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2.

13.9. Având în vedere dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Clientul are posibilitatea de a opta pentru soluționarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de soluționare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluționarea independentă, imparțială, transparentă, eficace, rapidă și echitabilă, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care își are reședința in Uniunea Europeana și un comerciant stabilit in Uniunea Europeana.

13.10. SAL si SOL nu reprezintă doua mecanisme diferite pentru soluționarea eventualelor sesizări/reclamații. Clientul înțelege că soluționarea alternativa a litigiilor și soluționarea online a litigiilor subzistă ca un singur mecanism, reprezentând unul și același instrument existând între acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Clientul înțelege ca distincția dintre SAL și SOL este reprezentată de modalitatea de accesare / formatul inițial al respectivei sesizări/reclamații, astfel încât în cazul SAL forma de adresare este una de tip clasic, realizată în scris (pe email, pe cale poștală) pe când, în cazul SOL, se optează pentru utilizarea completării unui formular existent pe o platforma digitala, exclusiv online.

13.11. În cazul în care soluționarea amiabilă ori alternativă a sesizărilor/reclamațiilor/litigiilor nu va fi posibilă,  acestea vor fi soluționate de către instanțele judecătorești romane competente din Municipiul București.


13.12. Prezenta politică a fost publicată, astăzi, data de 15/03/2023.